Logo van MargeWebshop.nl, Zwolle

MargeWebshop.nl

Newtonweg 19-21
8013 RD , Zwolle
Tel: (038) 750 16 08 / Mob: (06) 39 56 26 60

Volg dit bedrijf!

Ontvang als eerste updates, advertenties en aanbiedingen van dit bedrijf per e-mail. Uitschrijven kan op ieder moment!

Bedrijf volgen

Het beoordelingscijfer 8,2 is gebaseerd op 30 reviews geschreven op Allebedrijvenin.nl.

review schrijven | bekijken

Uw bedrijfsprofiel is 90% compleet. Hoe meer informatie u toevoegt, hoe meer bezoekers u krijgt!

Bedrijfsprofiel bijwerken

Hieronder kun je de reviews en beoordelingen lezen die geschreven zijn over MargeWebshop.nl. Heb je nog vragen over een review? Neem dan contact op met het bedrijf via de knop 'e-mail' of met de klantenservice van Allebedrijvenin. Dit kan via het nummer 0900 - 222 888 9 (€ 0,01 per minuut) of via e-mail: info@allebedrijvenin.nl.

Beoordelingen over MargeWebshop.nl

8,2
over 30 review(s)

Eerste indruk

8,4

28 pos / 2 neg

Service

8,3

24 pos / 6 neg

Prijs / kwaliteit

8,0

26 pos / 4 neg
8,7

Review behulpzaam?
JA NEE

Fantastische service
10 januari 2014 om 09:32 Meldt als ongepast

Snel geleverd, prima service. Ben zeer tevreden!

Pluspunten: Persoonlijk.


9,0

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

Heb laats. Fiets besteld was binnen drie ...
09 januari 2014 om 20:06 Meldt als ongepast

Heb laats. Fiets besteld was binnen drie dagen eral goede service en goede uitleg aan telefoon en goed duidelijk op internet aanbevolen voor om hier je spullen te kopen. Top

  Commentaar (1)


door Margewebshop.nl - 9 januari 2014 om 20:45 Meldt als ongepast
Bedankt voor uw review. Fijn dat u onze website en de communicatie als positief heeft ervaren en dat uw bestelling binnen de termijn van 3 dagen geleverd is. Dit is uiteraard altijd ons streven, en het is leuk om te horen dat het gewaardeerd word. Veel plezier met uw aankoop.


9,7

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

Nog nooit zoveel steps bij elkaar in 1 winkel gezien.
20 november 2013 om 17:02 Meldt als ongepast

Wij wilden een step voor onze kinderen kopen. We wisten echter niet wat voor step geschikt was dus zijn we naar de winkel van Margewebshop in Zwolle gegaan. Nog nooit hebben we zoveel verschillende steps bij elkaar in 1 winkel gezien. Er stonden meer als 60 verschillende steps klaar om uit te proberen. Na goede informatie en uitproberen konden we gelijk de 2 gekozen steps meenemen. Geweldig.

Pluspunten: Superveel keuze, ook uit te proberen en goed advies.

  Commentaar (1)


door Margewebshop.nl - 9 januari 2014 om 20:41 Meldt als ongepast
Bedankt voor uw review. We hebben altijd alle kickbike en yedoo steps in de showroom staan om uit te proberen, en een groot aantal vouw en stunt steps. Fijn dat u een goede keuze heeft kunnen maken. We wensen u veel plezier met de steps.


9,3

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

Zeer veel keuze en zeer snelle levering
17 november 2013 om 12:29 Meldt als ongepast

In de Showroom in Zwolle wilden we een fiets uitzoeken en gelijk meenemen.
Helaas was de fiets niet in de gewenste kleur in de showroom op voorraad.
We konden hem gelijk bestellen en hij zou binnen 3 dagen thuisbezorgd worden.
Tot onze verbazing werd hij de volgende dag al bezorgd. Geweldig!!!

Pluspunten: Zeer grote showroom met veel keuze en snelle levering.

  Commentaar (1)


door Margewebshop.nl - 9 januari 2014 om 20:39 Meldt als ongepast
Bedankt voor uw review. Voor de meeste fietsen en steps geld inderdaad een snelle levertijd van slechts 1 a 2 werkdagen. Voor de zekerheid houden we altijd wat marge aan en vertellen we rekening te houden met 2 a 3 werkdagen. Fijn dat het allemaal snel en goed gegaan is. Veel plezier met uw aankoop.


9,3

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

geweldige service
10 oktober 2013 om 22:32 Meldt als ongepast

Op het laatste moment (woensdag) een fiets besteld voor de verjaardag van onze zoon.
We kozen voor afhalen. Na overleg konden we hem vandaag (donderdag) al rijklaar afgemonteerd afhalen in Zwolle.
Onze zoon is helemaal blij.

Pluspunten: Enorme veel keus in alle prijsklassen. Zeer grote showroom. Geweldige service.

  Commentaar (1)


door Margewebshop.nl - 16 november 2013 om 11:15 Meldt als ongepast
Bedankt voor uw review. Voor een verjaardag doen we uiteraard al het mogelijke om tijdig te kunnen leveren. Fijn dat dit gelukt is.


4,0

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

eerste indruk is goed maar de afwerking is ronduit slecht.
02 oktober 2013 om 11:01 Meldt als ongepast

Fiets besteld. Blijkt de fiets die ik wil niet meer leverbaar. Staat bij 2 a 3 dagen levertijd. Bestel op zaterdag en dat er bezorgservice is. Woon zelf ook in Zwolle dus wil graag afspreken wanneer er bezorgd wordt. Is niet mogelijk. Mail ik op maandag feitelijk werkdag 1 dat ik anders de fiets wil ophalen omdat ik doordeweeks werk. Blijkt de fiets al verzonden te zijn. Wordt ik 2 dagen later gebeld door de pakketservice staan voor dichte deur. Ja logisch!! Is niks mee te regelen pakket service willen niet 10 minuten wachten, zodat ik naar huis kan rijden om de fiets in ontvangst te nemen. Nu kan ik zelf een auto gaan regelen om de fiets op te halen bij het servicepunt. Echt heel erg jammer!!

Verbeterpunten: Betere communicatie over levering. Misschien een eigen bezorgroute rondom Zwolle.

  Commentaar (1)


door Margewebshop.nl - 2 oktober 2013 om 22:50 Meldt als ongepast
Bedankt voor uw review. U heeft gekozen voor thuisbezorgen. Dan word de fiets aan het eind van de dag dat u besteld door de transporteur afgehaald en dan doorgaans binnen 3 werkdagen door de pakketdienst bezorgd. Bij niet thuis komen ze de eerstvolgende werkdag weer of kunt u desgewenst het pakket bij u in de buurt afhalen. Wanneer u vooraf een vaste bezorgdag en tijd af wilt spreken kan dit door tegen meerprijs een dagafspraak mee te bestellen.


9,3 avatar

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

Goede service en bij vragen vrijwel direct antwoord op de mail
04 september 2013 om 02:36 Meldt als ongepast

Twee fietsen besteld waarvan er 1 direct geleverd kon worden en de tweede was helaas ineens uitverkocht. Na drie maanden wachttijd dan toch gekomen. Wat erg fijn was, was de informatie die ik kreeg als ik een mailtje stuurde. Nu heb ik een blije, tevreden dochter, het was het wachten waard

  Commentaar (1)


door Margewebshop.nl - 4 september 2013 om 9:54 Meldt als ongepast
Bedankt voor uw review. Het is al vervelend genoeg wanneer een fiets langere tijd niet leverbaar is. Om het leed zoveel als mogelijk te verzachten proberen we vragen hieromtrent dan altijd zo snel en goed mogelijk te beantwoorden. Heel veel plezier met uw aankoop.


6,3

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

Jammer van de levering
25 augustus 2013 om 09:44 Meldt als ongepast

Mijn dochter was jarig en wilde graag een fiets. Er stond 2 a 3 werkdagen levertijd. Vervolgens krijgen we een mail dat het 2 weken gaat duren. Dus ze had geen cadeau met haar verjaardag...

Verbeterpunten: Juiste levertijd vermelden!

  Commentaar (1)


door Margewebshop.nl - 25 augustus 2013 om 11:46 Meldt als ongepast
Bedankt voor uw review. Voor de meeste fietsen geld inderdaad een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. De levertijd die bij het produkt vermeld staat is de juiste levertijd. Het kan helaas een keer gebeuren dat het laatste exemplaar net voor u besteld/verkocht is en dat het wachten is tot de fabrikant weer uitlevert. Wij brengen de klant hier altijd wel direct van op de hoogte.


9,3

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

Gister middag Kickbike besteld. Zou 2-3 dgn ...
18 juli 2013 om 12:24 Meldt als ongepast

Gister middag Kickbike besteld. Zou 2-3 dgn levertijd zijn, maar deze ochtend al afgeleverd. Geweldig.

  Commentaar (1)


door Margewebshop.nl - 18 juli 2013 om 14:20 Meldt als ongepast
Ons streven is altijd binnen 1 a 2 dagen te bezorgen. Helaas lukt dit in vakantietijd niet altijd. Vandaar dat we liever een wat ruimere levertijd aangeven. Dan kan het alleen maar meevallen. Fijn om te horen dat het toch weer gelukt is de volgende dag al te leveren. Veel plezier gewenst met uw kickbike.


8,7

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

Goede service, snelle afhandeling, goeie prijs!!
12 juli 2013 om 22:03 Meldt als ongepast

Goede service, model 2012 was niet meer leverbaar, er werd direct contact via mail en telefoon gezocht, en model 2013 werd opgestuurd en het prijsverschil was voor hun rekening! Dat noem ik goede service

  Commentaar (1)


door Margewebshop.nl - 13 juli 2013 om 11:08 Meldt als ongepast
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent met de oplossing. We wensen u veel plezier met uw aankoop.